Estetik Diş Hekimliği

Aqua Klinik ile Parlak Gülüşler​

Aqua Kliniklerinde her gülüşün benzersiz olduğunu anlıyoruz, bu yüzden estetiğini geliştirmek isteyenlere gülüş tasarımı sunuyoruz. İyileştirme süreci, dişleri ve diş etlerini canlandırmak ve onarmak için hem estetik, hem de onarıcı tedavileri birleştirir. İhtiyaçlarınıza ve hedeflerinize bağlı olarak gülüş tasarımı, diş beyazlatma, zirkon kaplama, lamine diş porselen kaplamalar, diş implantları, diş eti şekillendirme ve daha fazlasını içerebilir. Yetenekli ve yüksek eğitimli diş hekimlerimiz, özel endişelerinize yönelik bir tedavi planı oluşturmak için dişlerinizi dikkatle inceleyecektir. Daha fazla bilgi için bugün size en yakın Aqua Kliniği’ni arayabilirsiniz.

Gülümseme estetiği için ideal aday, dişleri veya diş etlerini etkileyen diş sorunlarıyla mücadele eden herkestir. Bu hastaların tipik olarak gülümsemelerinin görünümünü etkileyen kırık, eksik, lekeli veya yanlış hizalanmış dişleri vardır. Bir gülüş tasarımı, bu özel endişelerin her birini estetik ve onarıcı yöntemlerle çözer. Diş eksikliği, diş eti hastalığı, çürükler, çapraşık dişler, anormal diş renklenmeleri, uyumsuz olan kaplamalar sağlıksız ve estetik açıdan yetersiz bir görünüme neden olur. Gülüş Tasarımı; hastaların yüz profillerine uygun, istekleri doğrultusunda doğal, estetik ve sağlıklı bir gülüş sunar. Gülüş estetiği arayan hastalarımız, aynı zamanda iyi diş sağlığına sahip olmalıdır. Ağız sağlığıyla ilgili ciddi endişeler varsa, gülüş estetiğine dahil olan tedavilerden önce bunların ele alınması gerekebilir.