Dental Danışmanlık

Siz Dünyanın Neresinde Olursanız Olun Gülüşünüzü Güzelleştiriyoruz

Premium Diş Tedavileri

Eşsiz bir uzman ekip, gülümsemenizi sonsuza dek değiştirecek. Aqua Klinikleri , Türkiye’de diş turizminin öncüsüdür. Kliniğimizi özel kılan hizmetlerimiz; özel karşılama, konaklama, özel diş tedavisi ve tedavi devam ederken ülke çapında kişiye özel geziler de dahil olmak üzere tamamen düzenlenmiş İstanbul ve Türkiye gezisinden oluşan diş tedavilerine benzersiz bir yaklaşımdır.

Diş tedavilerimiz, istediğiniz mükemmel gülümsemeyi vermeyi amaçlayan hassas ve profesyonel bir süreçtir. Sağlığınızı önemsiyoruz. Uzmanımız sizinle en iyi şekilde ilgilenecek ve gülüşünüzü sonsuza kadar değiştirecektir. En son teknoloji ve çağdaş tekniklerle en iyi diş hizmeti karşınızda

• Özel servis
  • En iyi fiyat teklifi
  • Çağdaş teknikler
  • Son teknoloji
  • Uzman Hekimler

Planlama

• Sizi Dinleyelim
    Ağız ve Diş Sağlığınız ile ilgili sıkıntınızı, nasıl bir diş tedavisine ihtiyacınız olduğunu veya her türlü sorunuzu e-posta veya whatsapp yoluyla bizimle paylaşın. Sizi daha iyi anlamamızı sağlayacak ağız içi fotoğraf veya röntgenlerinizi varsa ilave ederek bize gönderin.
  • Geri Dönüş Yapalım
    Gerekli değerlendirmeyi yaparak size en kısa sürede dönüş sağlayalım. Tedavinizi kusursuz planlayabilmek için size bazı ek sorularımız olabilir.
  • Tedavinize Karar Verelim
    Diş tedavinizle ilgili detaylı planlamayı hassasiyetle yapalım. Tedavi seçenekleri, avantaj dezavantajları, ücretleri ve süreleri ile ilgili detaylı bilgi verelim. Tedavi planınızı karşılıklı olarak onaylayalım.
  • Randevunuzu Planlayalım
    Bize kendi programınıza en uygun günleri ve kalmak istediğiniz süreleri belirtin. Eğer isterseniz sizin için uygun konaklama imkanlarını araştıralım, karşılıklı olarak uygun zamanı belirleyelim ve randevunuzu ayarlayalım.
  • Tedavinizi Gerçekleştirelim
    Planlanan şekilde tedavinizi gerçekleştirelim. Sağlıklı ve mutlu bir şekilde gülmenizi sağlayalım.
  • İletişimde Kalalım
    Tedavi sonrasında istediğiniz zaman bize ulaşıp tedavi edilen dişlerinizin bakımı da dahil her tür konuyu danışabilirsiniz.